وقتی

وقتی

وقتي دلم به درد مياد و کسي نيست به حرفهايم گوش کند،

وقتي تمام غمهاي عالم در دلم نشسته است،

وقتي احساس مي کنم دردمند ترين انسان عالمم... وقتي تمام عزيزانم با من غريبه مي شوند...

و کسي نيست که حرمت اشکهاي نيمه شبم را حفظ کند... وقتي تمام عالم را قفس مي بينم...

بي اختيار از کنار آنهايي که دوسشان دارم.. بي تفاوت مي گذرد...  





برچسب‌ها: متن زيبااس ام اس زيبااس ام اس تازه جديدمتن قشنگمتن زيبا راجع عشق واقعيمتن زيبا راجع تنهائي و بي كسيمتن زيبا در مورد عشق دروغينمتن زيبا در مورد نفرت ودروغمتن زيبا راجع دلتنگيمتن زيبا در مورد تنفر از عشقمتن زيبا در مورد زيبائي هاي زندگيمتن زيبا راجع دوست داشتنمتن زيبا در مورد دوستمتن زيبا در مورد تنها بودنمتن زيبا در مورد افسوس متن زيبا در مورد محبتمتن زيبا در مورد عشق بي پايانمتن زيبا در مورد فراموش شدنمتن زيبا در مورد شبهاي تنهائي متن زيبا در مورد احساس بي كسي و تنهائي متن زيبا در مورد اشكهاي تنهائي متن زيبا در مورد مهرباني كردنمتن زيبا در مورد سرنوشتمتن زيبا در مورد تقدير زندگي متن زيباي عشقيمتن زيبا در مورد خداحافظي
[ شنبه 11 آذر 1391 ] [ 16:3 ] [ M e H d I ]
[ ]